Зарубіжна л-ра 11 клас

12.03. Виконати творчу роботу " Ставлення людей до дива"
           Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=ABAq8I7IEGc
19.03. Підготувати повідомлення "Постмодернізм" Переглянути відео
           https://www.youtube.com/watch?v=
02.04. Підготувати розповідь " Сучасна людина, яка вона?" (письмово)
09.04. Підготувати повідомлення Милорд Павич
Милорад Павич біографія скорочено
Переглянути презентацію https://www.youtube.com/watch?v=fl2fMNafXao















09.04. Переглянути експрес - урок https://www.youtube.com/watch?v=6RG0P2QPFgk



ПЕРЕВІР СЕБЕ!
  1. М.Павич – всесвітньо відомий сербський поет, прозаїк, літературознавець народився
  2. М.Павич переклав сербською мовою поезії
  3. Милорад Павич – автор збірок поезії
  4. Перший роман Павича «Хозарський словник» перекладений
  5. До якого оповідання М.Павича подається підзаголовок «Оповідання для комп’ютера та циркуля»?
  6. В оповіданні «Скляний равлик» утілено риси….
  7. Постмодернізм – це…
  8. Що означає сон продав чині про два келихи?
  9. Навіщо герої крадуть речі? Наскільки для них важливо, що саме вони в інших їх заберуть?
  10. Що символізує собою скляний равлик в оповіданні М.Павича?
  11. Чи є різниця між минулим і майбутнім для письменника?
  12. Яке зображення у дзеркальці побачилагероїня оповідання?
  13. Чи схожі герої твору на равликів, якщо так, то чим?
  14. Чи згодні ви з такою кінцівкою твору? Як би ви його закінчили
16.04."Віртуальний історизм" як характерна ознака творчості письменника.
23.04.Переглянути фільм "Парфюмер"
upload.wikimedia.org/wikipedia/uk/thumb/b/b3/%D...

30.04  Укажіть помилкове твердження щодо роману П. Зюскінда «Запахи».
А Людина не може існувати без інших людей;
Б головною рушійною силою мистецтва є любов;
В мистецтво перебуває поза мораллю;
Г винайдений Гренуєм досконалий аромат не тільки не облагороджує людей, а, навпаки, розбещує їх.
3.  Укажіть властивість, якої Гренуй не має.
А  власного запаху;                                                                 Б   приносити людям нещастя;
В   дуже тонко відчувати та розрізняти запахи;                  Г   тонкого слуху.
4.  Визначте мету життя Гренуя.
А  розбагатіти;                                                                       Б  досягти влади над людьми;
В  створити досконалий аромат;                                         Г  помститись тим, хто його ображав.
5.  Укажіть, з чого робить Гренуй свій досконалий аромат.
А з трояндової олії;
Б  ароматів нарцисів, конвалій, шавлії;
В  пахощів вродливих дівчат;
Г   запахів неживої природи.
6.  Укажіть, за що засуджено Гренуя.
А За привласнення рецепту парфумів;                      Б викрадення тинктур;
В аморальну поведінку;                                              Г вбивство дівчат.
7.  Укажіть, як помер Жан-Батіст Гренуй.
А  Гренуя стратили за вбивство;
Б  Гренуя вбив батько вбитої ним Лаури;
В  Гренуя розірвали на шматки волоцюги;
Г  Гренуя розірвали та з’їли волоцюги.
8.  Визнате помилкове твердження щодо роману «Запахи».
А  Сморід навколишнього середовища в романі є символом духовного занепаду суспільства.
Б  Запах є метафорою духовного життя.
В  Відсутність у Гренуя деяких фізичних людських властивостейє знаком відокремленості його від людства.
Г  Греную прощається його злочинність, бо він геніальний.
9. У якому закладі Гренуй став людиною міцної статури та рідкої витривалості?
А мадам Гайар
Б Жанни Бюссі
В монастирь Сен-Меррі на вулиці Сен-Мартен.
Г приют на вулиці Сент-Антуан
10.  Хто став першою жертвою Жана – Батиста?
А дівчина з вулиці Сени;
Б мадам Арнульфі;
В Лаура Ріши;
Г дівчина з вулиці Маре.
11. Скільки усього жертв було на рахунку Гренуя?
А  5;                         Б 20;                     В 25;                      Г 24.
12. Чому радісно посміхались люди, що розірвали та розрізали Гренуя на тридцять частин?
А від аромату парфумів;  Б вони нарешті здійснили щось заради кохання;
В раділи вбивству;            Г раділи смерті парфумера.
07.05.За допомогою методу Ромашка Блума, визначити основні риси х-ру Гренуя.
14.05. Найвидатніші здобутки світової літератури ХІХ ст. (доби реалізму та раннього модернізму), а також ХХ  - початку ХХІ ст. ( у тому числі сучасного літературного процесу). Підготувати повідомлення ( письмово)
21.05. Скласти розповідь " Я - літературно освічена людина"
28.05.
Вітальні листівки з Останнім Дзвоником 2020: анімаційні картинки ...

Немає коментарів:

Дописати коментар